:)

min dag i ord :D
vaknade ganska tidigt då natalie har sovit hos mig, så åt vi frukost och sen bakade vi kladdkaka, assss gött.
vi var även ute och hoppade med min hurd.
sen fixade vi lite och sen cyklade vi till stallet, med när vi hade cyklat lite mer än halva hoppar kedjen ut då vi inte får på den så jag får sitta på den cyken och hålla i nattas cykel så får dra mig hahah :D
men när vi stod där ringde pernilla och sa att hon var på väg till akuten med issa :( så jag fick ta wilda idag, stakars issa hoppas allt är bra, vet inte riktigt vad som hände.
sen kom vi upp till stallet och så fixade jag för räkan och wilda.
då haffix såg jätte konstigt ut där bak vid virven men men susanne sa att det inte var någon fara :D
så jag och natalite red bort till landvetter barnnan och red markarbete, det gick asssssa bra är så sjukt nöjd äver henne, hon är så grym.
sen red vi tillbaka i regnet. men mamma och pappa skulle ändå förbi stallet så dom fick lagga cyken.
sen cyklade vi hem. tack för idag natalie.

är kommer även bilder från stallet idag.





natalie och haffix

så söt <3

sötaste <3

älskar dig bästa ponnyn <3


//rebecka :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback