Haffix <3

Imorgon blir en riktigt spännande dag, jag ser verligen fram imot det, han kommer imorgon så ska jag ta massa med kort på honom och sånt. Borsta honom m.m. Gud vad ja längtar. Känns som om man väntar på typ jultomten som när man var liten, helt ivrig och sånt. :D

Förresten red lucas idag, hoppade, det gick kanon och becka hade lektion. Men i slutet när vi skulle gå så skulle jag väntar in becka och han stegrar först en gång och sen en annan, han stog rakt upp i luften och nu skojar jag inte. Så jag trilla av bakom honom så fick vi tag på honom och sedan så stegrade han sig och sprang till stallet, som tur var så är bara stallet typ 30 meter ifrån. Han har blivit jobbigare på sistonde, vill inte komma in från hagen ( har han aldrig velat ) fast det är bara på sommaren. När han stegrar sig så vet han att han kan komma undan och då gör han de, men alla har ju sina perioder ! Han var förövrigt duktig, övade mycket vägar och snäva svängar m.m

Nu ska jag sova <3 puss // natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback