Hämtat Haffix idag !

Vi hämtade som sagt Haffix idag, det var jag, becka, jeessica och susanne. Han tvekade lite i början när vi skulle lasta men sen gick han på så fint så. Så lasta vi av honom så släppte vi han i hagen och han sprang till kompisarna. Räkan blev helt till sig, men hon sparkade mot honom några gånger och det gjorde de andra också men de e så i början.
Sen så red jag honom och becka red med på räkan, det gick kanon bra, han var superduktig, vi skrittade en sväng och arbetade dom. Gud jag e helt kär i ponnyn. Så underbar <3

Becka lägger eventuellt in bilder på hästarna från idag. Mitt minne på kameran e fullt så de e därför :)

Puss//natalie :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback