Kanon dag...

Det har faktiskt varit en rolig dag hela dagen idag, skolan var inte så jobbig, hade 4 lektioner och var klar med allt så behövde inte göra ngt :)

Drog till stallet vid halv 4 så gjorde jag i ordning för haffix, wilda och lucas. Haffix fick nytt spån idag som vi handlade igår, så nu är det fräscht där ! ;)

Först så red jag lucas med becka och isa, det blev galoppvägarna. Han var duktig och lyssnade på mig hela tiden. Han var typ överpigg idag med men han var duktig ! :)

Sen red jag wilda med isabelle så red vi på ängen, jag red dressyr på henne där, och jisses vad hon har förändrats, hon var kanonduktig, fick ner henne på tygeln i stort sätt hela tiden, både i skritt trav och galopp ! Riktigt fin var hon

Sist så red jag Haffix, det blev en mysig sväng på lilla rundan, skrittade och travade lite, det fick bara bli en lugn sväng, red helt ensam, han gnäggade några gånger men sen gick det toppen :) kanonponny !!

Imorgon ska jag och becka städa vårat bås som vi fick idag ! ;) vi är grymma på att städa vettu !



Statistken har höjt sig nu med ! :D


puss // natalie


Kommentarer
» Carolina

sv; Haha jaha, men hur och vem kom på "Räkan" då? :)

2011-05-28 // 08:57:01
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback