Kanon ponnyn Haffix ! :D

Jag och becka åkte upp vid 4 tiden. Så fixade vi i ordning allt i stallet och sen kom hon som skulle besiktiga räkan och hon gick igenom :D jätteroligt för becka !
Sen red jag, becka, isa och sofia ?? vi red gallhålan, arbetade hästarna på ängen och haffix e underbar. Så galoppade sofia och isa och jag och becka skrtta först, sen trava och sen fick de bli galopp, förstå gången sen han kom. Jag är verkligen supernöjd över honom, hur go som hellst, gör det man ber om. Inte dum i stall eller något, det kallar jag kanon ponny <3

Lite bilder från dagen då :D



















HAHAHA :D













Så jävla trött, bara skitsnack, vet inte om jag ska skratta eller gråta ??






PUSS // NATALIE

Kommentarer
» Andrea

Oliver verkar inte gilla Isa någe vidare.... ;D

2011-05-26 // 14:05:22
URL: http://gyllemoaren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback