mitt första in lägg :)

heeej :)

min dag i ord :)
vaknade ganska tidigt, en stund senare kom linn ner till mig så kollade vi lite film och sånt.
sen blev det stallet red först inna jag gjorde iådnning.
men men jag hoppade idag och är så sjukt nöjd över henne det gick verkligen assss bra :) hoppade en 80-90 barna alla kanske inte tycker det är jätte hökt men det är ett stort steg för henne och mig då det bara är tredje gången jag hoppar henne. :)

lite fakta in min ponny:hon heter något jätte konskigt hahah men hon kallas fär Räkan, hon är fem år gammal och är ett sto. super snäll på marken och även i ridningen hon är duktig i både dressyr, hoppning och gymkhana då jag tränar allt det. just nu hyr jag henne men i månads skiftet så köper vi henne om hon går igenom besiktningen.

kommer nog upp lite bilder från hopp träningen senare också // rebecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback