Red lucas för sista gången idag.

stämmer bra, red lucas för sista gången idag. Red galoppvägarna fram och tillbaka, trava och galopera mycket, det var en härlig känsla att bara ha det roligt det sista med honom, han kommer också att flyttas men jag känner att jag har gått vidare. Självklart är jag supertacksam för allt han gjort för mig. Han har varit gosig hela tiden.
Han var duktig idag iallafall, han gillar också galoppvägarna och tycket att det är kul att springa så det passade bra.

Var inte så glad på honom då jag inte fick in honom från hagen fören klockan 6, det var inte det roligaste. Så red Haffix emellan åt och jag red med isa, becka och andrea, vi hittade en ny väg som var riktigt mysig. Vi kommer nog rida längre på den vägen än vad vi gjorde idag. Förövrigt så var Haffix jätteduktig och var snäll. Men vattnet gillade han absolut inte. Men det är en sak att öva på. ;)

Det finns också dåliga saker han har gjort ( t.ex sparkade så att jag fick en lårkaka på låret i vintras ) :P men det var absolut inte hans fel. .



Såhär såg det ut och det gjorde rätt ont. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback