Sorry varit usel...

Sorry varit usel på att uppdatera igår, det var inte meningen, när jag kom från skolan så drog ja till stallet direkt, åt lite innan, hade både lucas och haffix idag och tänkte först hoppa lucas på clearrounden, men jag var så stressig då jag kom upp senare, sen så kom jag tilll ( haffix stall ) så hade inte isa och dom kommit och sen när de kom så sa susanne ( issas mamma ) att jag kunde hoppa haffix, och det var okej för jessica med, så upp och hoppa på honom fick de bli, jag hade inte så stora förväntgningar då jag vet att innan har han gått IGENEOM hindrerna istället för att HOPPA ÖVER. På framridningen gick det inte så bra när vi hoppa, när vi kom in på banan så kolla han vart kompisarna var lite, men sen var det lugnt. Så hoppade vi 2 stycken 50 banor. Och jag tyckte att det gick riktigt bra, han lyssnade bra och var endå ganska lugn, han fick 2 stopp och rev 2 hinder, ingen rosett för oss, men det var FÖRSTA gången jag någonsin hoppade honom och det var FÖRSTA gången han hoppade en clearround. Han tog faktiskt rikitgt bra språng över hindrerna. Om man väl lär han så kommer det nog funka ;) Huvudsaken var att han försökte iallafall :D


Puss // natalie







Så sjukt fin e han <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback