Super nöööjd :D

Red Haffix till banan så var becka,isa och pernilla med. De tränade gymkhana och jag red dressyr, han var riktigt duktig. Lyssnade hela tiden och gick fint ! ;) så duktig är han, ser verkligen fram imot ridlägret då jag kommer få mycket hjälp med honom och det kommer nog ske framsteg. Det är ju bara om 3 veckor typ så det blir sjukt roligt med becka och amanda.

Imorgon ska både räkan och haffix eventuellt besiktigas så jag och becka rider efter det :)
Ganska lång skoldag imorgon, massa EA pass och sånt, men det behöver man nu i slutet så att man kan göra klart allt.
Nu är jag iallafall klar med det mesta så det är skönt. Matte kvar bara och sen NO. Men inte alls mycket. Så nu ska jag kämpa sista biten !!

Puss // Natalie

Bilder kommer imorgon då becka har det på sin kamera !

Kommentarer
» alva - alvawallberg.blogg.se

Sv: Tackar! :D Min lilla Doris (en kinesisk nakenhund med hår!) Just nu sover hon (AGAIN) som en prinsessa i min säng... ;)



Hon har en blogg, dock har jag inte skrivit något, skaffade den idag.



alvawallberg.blogg.se/doris



Hennes gamla där min syster skrev: heyfunny.blogg.se/doris.



Nice färg på din blogg! :)

2011-05-24 // 23:30:27
URL: http://alvawallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback